Radovani, Istarska županija
Kroatië, Istarska županija, Radovani
Prijsopgave
Prijs inclusief:
Villa Charlotta is absoluut de plek voor een speciale vakantie. Het is een luxueus gerenoveerd oud landgoed in de rustige en dromerige omgeving van centraal Istrië, in het centrum van een klein gehucht. De traditionele Istrische stenen muur rond het pand garandeert afzondering en privacy. Het pand is gerenoveerd met vakmanschap en speciale aandacht voor detail, waarbij alleen hoogwaardige materialen zijn gebruikt om ervoor te zorgen dat de oorspronkelijke traditionele bouwstijl van de huizen niet is aangetast. De interieurs zijn stijlvol ingericht, als een samensmelting van vintage stijl en moderne details. Villa Charlotta bestaat uit 3 unieke wooneenheden en een poolhouse, die een volledig zelfstandige eenheid vormen. Het pand biedt plaats aan maximaal 13 gasten in 7 stijlvol ingerichte kamers.
Het hoofdgebouw (huis nr. 1) strekt zich uit over 2 verdiepingen. De begane grond verwelkomt je met een grote, volledig uitgeruste moderne keuken met alle nodige voorzieningen en een prachtige eetkamer waar je kunt genieten van je maaltijden. De twee mooie woonkamers met comfortabele en stijlvolle loungesets en satelliet-tv wachten op je op de 1e verdieping. De ene biedt een open haard voor gezellige avonden, terwijl je vanuit de andere direct toegang hebt tot een van de terrassen waar je kunt genieten van een rustig kopje koffie in de ochtend. Het huis heeft 3 tweepersoonsslaapkamers (1 op de 1e verdieping en 2 op de 2e verdieping) en een eenpersoonsslaapkamer (2e verdieping). Er is een extra gastentoilet op de begane grond. Deze eenheid is geschikt voor maximaal zeven gasten.
Huis nr. 2 is verdeeld over 2 verdiepingen: met twee tweepersoonsslaapkamers met eigen badkamer op de eerste verdieping, een volledig uitgeruste keuken met woonkamer en een klein toilet op de begane grond. Deze eenheid is geschikt voor in totaal vier gasten.
Alle kamers in huis nr. 3 bevinden zich op de begane grond. Het is eigenlijk een volledig ingerichte studio (met een tweepersoonsslaapkamer, een volledig uitgeruste keuken en een badkamer) geschikt voor twee gasten.
Huis nr. 4 is het poolhouse - ook prachtig gerenoveerd. Het biedt een slaapbank voor één gast, een toilet en een directe uitgang naar het zwembad.
Villa Charlotta is een ruim huis met een prachtig onderhouden tuin en verschillende binnenplaatsen waar je kunt genieten van vele gezellige plekjes. De villa biedt een terras van bijna 200m2 - waarvan 150m2 overdekt. Een overdekt terras met loungemeubels van hoge kwaliteit en een barbecue is ideaal om buiten te eten. Het grote zwembad is omgeven door weelderig groen. De ligstoelen bevinden zich op het terras bij het zwembad en in het overdekte, schaduwrijke gedeelte, zodat u in alle privacy kunt ontspannen terwijl u zonnebaadt of zwemt in het zwembad, met uitzicht op de betoverende, altijd groene natuur van Istrië. Er is een buitendouche voor uw comfort en een koelkast voor drankjes naast het zwembad voor uw gemak. Dit alles maakt het een ideale plek voor gezinnen, grotere of zelfs kleinere groepen. Villa Charlotta heeft een privé parkeerplaats voor 4 auto's. WLAN staat ook tot je beschikking.
Dus als je klaar bent voor een speciale luxe en ontspannen vakantie, Villa Charlotta heet je welkom :)
De huurprijs is inclusief: Hostess service (4 uur per dag), ontbijt aan tafel en transfer van de luchthaven van Pula naar de villa en terug.
* Voor een toeslag biedt Villa Charlotta een privékok.
Er is een mogelijkheid om een jacht te huren - neem contact met ons op voor meer informatie! Catering en extra schoonmaakservice twee keer per week - tegen extra betaling.Villa Charlotta ligt aan de rand van het kleine gehucht Radovani, niet ver van de toeristische parel Porec, aan de westkust van Istrië.
Deze plek omarmt zowel de sereniteit en afzondering van centraal Istrië, waar u kunt genieten van een rustige, ontspannen vakantie weg van de drukte, maar ook niet ver van de kust en de bekende Istrische toeristische centra zoals Porec. Pore, met zijn 100 jaar ervaring in gastvrijheid en toeristische aanbod, is de juiste plek voor jou. Toeristen herkennen gemakkelijk de stad, die haar historische waarden heeft behouden. Hier vind je musea, galerieën en vele waardevolle stadspaleizen. Het onbetaalbare stadscentrum ligt op een klein schiereiland omringd door de zee. De funderingen werden gebouwd tijdens de heerschappij van het Romeinse Rijk. Er zijn ook veel strandclubs, cafés en na middernacht kun je genieten van de aangename sfeer van de nachtbars en disco's.
Voorzieningen
Op de kaart
In de omgeving
Afstanden tot belangrijke voorzieningen
- Water: 15000 meters
De genoemde afstanden zijn hemelsbreed.
Praktische informatie
Algemene voorwaarden
Omdat DogsIncluded met verschillende partijen samenwerkt, kunnen de voorwaarden per woning verschillen. Hieronder kun je lezen wat de annuleringsvoorwaarden zijn bij dit vakantiehuis in Radovani, Istarska županija.
Belangrijkste punten:
- tot 43 dagen voor de aankomstdatum 25% annuleringskosten
- tot 42 dagen voor aankomstdatum mogelijkheid om nog om te boeken inclusief Security Pakket
Annulering / wijzigingen
Een annulering kan uitsluitend schriftelijk (online/email) plaatsvinden, en heeft pas werking vanaf de dag dat deze bij de verhuuder bekend is geworden.
Indien een huurovereenkomst wordt geannuleerd en dit niet het gevolg is van omstandigheden die worden omvat door het Security Pakket (zie hieronder), worden de volgende kosten berekend:
- vanaf de boekingsdatum tot 43 dagen voor het betrekken van de woning 25% van de totale huursom, echter altijd minimaal EUR 95,
- vanaf 42 dagen voor het betrekken van de woning 100% van de totale huursom.
Indien er geen schriftelijke annulering is ontvangen, is 100% van de totale huursom verschuldigd, ook al wordt de verhuurde vakantiewoning niet gebruikt.
Het beslissende tijdstip bij de hierboven genoemde "dagen voor aankomst" is de daaraan voorafgaande middernacht.
Indien een huurder een andere huurder in zijn plaats kan stellen, voor dezelfde periode en tegen dezelfde prijs, is een wijziging in de tenaamstelling van de huurovereenkomst mogelijk tegen betaling van administratiekosten ten bedrage van EUR 95,-. Mededeling hiervan dient schriftelijk plaats te vinden. De kosten vervallen, indien het voorval wordt omvat door het Security Pakket (zie hieronder).
Mogelijkheden om voordelig om te boeken
De verhuurder accepteert, voor zover mogelijk, omboekingen van huurovereenkomsten tot de 43e dag voor het betrekken van de woning tegen administratiekosten ten bedrage van EUR 95,-.
Indien na omboeking die aangepaste boeking later door de huurder alsnog wordt geannuleerd, is de bepaling in zijn geheel van toepassing op die annulering, zij het zonder dat dit voor de huurder in lijn met bovengenoemde annuleringsvoorwaarden voordeliger is dan de situatie waarbij de huurder de oorspronkelijke overeenkomst zou hebben geannuleerd ten tijde van de omboeking.
Iedere omboeking met betrekking tot de oorspronkelijke Overeenkomst vanaf de 42e dag voor het betrekken van de woning en later zal worden beschouwd als een annulering (zie de bovenstaande voorwaarden) die wordt gevolgd door een nieuwe boeking.
Security Pakket
Zekerheid bij Annulering: Zekerheid bij Annulering is van toepassing in gevallen waarin de huurder het verblijf in het gehuurde huis onmogelijk wordt gemaakt of aanzienlijk wordt belemmerd:
- als gevolg van het feit dat na de sluiting van de Overeenkomst één of meer van de daarin genoemde personen of hun echtgenoot, kind, ouder, broer, zus, grootouder of kleinkind overlijdt, lijdt aan i) een acute ziekte of ii) ernstig letsel heeft opgelopen waarbij i) ziekenhuisopname is vereist, ii) door een arts bedrust is voorgeschreven of iii) door een arts daarmee vergelijkbare maatregelen. Onder een acute ziekte wordt hierbij verstaan i) een nieuw ontstane ziekte, ii) een gegrond vermoeden van een nieuw ontstane ernstige ziekte of iii) een onverwachte verslechtering van een bestaande ziekte; of
- omdat er kort voor aanvang van de overeengekomen huurperiode aanzienlijke schade als gevolg van brand of inbraak aan de privé-woning van de huurder is ontstaan of er een wilde staking in het eigen bedrijf van de huurder is uitgebroken.
De annuleringsdekking kent als voorwaarde:
- Dat de huurder binnen 24 uur na aanvang van de ziekte dit kenbaar heeft gemaakt, en dat de annulering is meegedeeld uiterlijk om 12:00 u op de in de Overeenkomst aangegeven dag van aankomst.
- Dat er een bewijs van het voorval wordt gestuurd, dat annulering rechtvaardigt, dat wil zeggen een doktersverklaring, overlijdensakte of een proces-verbaal van politie, binnen drie dagen (72 uren) gerekend vanaf de melding. Het honorarium voor het opstellen van een doktersverklaring dient te worden betaald door de huurder.
The tenant is covered from the time of booking until they occupy the holiday home. There is no coverage for the period after the start of the rental agreement, nor for early departure due to the above-mentioned circumstances.
Bij een voorval dat dekking rechtvaardigt en dat is gedocumenteerd, wordt de volledige huursom terugbetaald met aftrek van EUR 95,-.
Overige kosten, zoals bijvoorbeeld het transport naar aanleiding van ziekte of ongeval, zijn niet gedekt. Wij raden de huurder aan om hiervoor in contact te treden met zijn eigen reis of ongevallenverzekeringsmaatschappij.
Van de annuleringsgarantie kan geen gebruik worden gemaakt indien er sprake is van overmacht en/of buitengewone gebeurtenissen of omstandigheden.
Voor de Zekerheidsgarantie bij werkloosheid of een nieuwe baan geldt het volgende:
- Om een beroep te kunnen doen op de Zekerheidsgarantie geldt als voorwaarde: a. Dat de huurder wordt getroffen door hem niet toerekenbare werkloosheid of b. Dat de huurder vanwege een nieuwe baan geen mogelijkheid heeft om vakantie te houden op het geboekte tijdstip.
- De Zekerheidsgarantie geldt alleen, indien er documentatie wordt ontvangen voor het voorval dat onder de dekking valt, zie bovenstaande punten a en b, uiterlijk acht dagen voor aanvang van de huurperiode.
- Indien de Zekerheidsgarantie van toepassing is kan de huurder kiezen om: a. De overeenkomst over te dragen aan derden zonder kosten of b. De huurovereenkomst te annuleren en de volledige huursom gerestitueerd te krijgen tegen betaling van administratiekosten ten bedrage van EUR 95,-.
- De Zekerheidsgarantie geldt niet in geval van overmacht en/of buitengewone gebeurtenissen of omstandigheden.
FAQ
Als u wilt weten of meer honden hier zijn toegestaan, kunt u dit altijd doen via een verzoek. U doet dit via de normale reserveringsmethode (website). Dit is de enige manier waarop we een verzoek voor meer honden kunnen verwerken.
Een verzoek om een accommodatie verplicht u natuurlijk nergens op. Maar het voordeel voor u als klant is dat u een optie op de accommodatie krijgt totdat deze bekend is of het aantal honden is toegestaan. Als dit een probleem veroorzaakt, wordt het verzoek gratis geannuleerd. En we kunnen indien gewenst een alternatief aanvragen. We kunnen daarom nooit van tevoren aangeven of er al dan niet meer honden zijn toegestaan.
Dogs hierin heeft ook geen lijsten met huizen waar meer dan het standaard aantal honden is toegestaan (hangt af van verschillende factoren).
Wil je toch graag meer informatie over een huis dan is dit mogelijk door via de website een reserveringsaanvraag te doen. Zo'n reserveringsaanvraag verplicht je natuurlijk tot niets.
In het boekingsproces is er ruimte voor extra vragen die we aan de huiseigenaar kunnen doorgeven. Bijvoorbeeld: - is de tuin helemaal omheind en echt "ontsnappings-proof"? Wat bedraagt de borgsom? Is het geschikt voor minder validen? etc.
Er zijn ook vragen waarop we nooit antwoord kunnen geven, zoals: Wat zijn de energiekosten?
Energiekosten worden berekend naar verbruik. Daarom kunnen we hier geen antwoord op geven. Want wij weten net zo min als jij vantevoren hoeveel energie je zult gaan gebruiken. Dat is natuurlijk ook van diverse aspecten afhankelijk, zoals seizoen, mate van gebruik, veel/weinig apparatuur, aantal personen, etc.... De energiekosten zijn nooit onredelijk hoge bedragen en worden vaak gewoon verrekend met de borg. Een tip: informeer bij aankomst naar de eenheidsprijs en noteer de meterstanden. Dit voorkomt onduidelijkheid achteraf.
Antwoorden op extra vragen over een specifieke accommodatie krijg je dus altijd door middel van een reserveringsaanvraag via de website.
Het extra voordeel voor onze cliënten is, dat zij op deze manier van ons direct een optie op de accommodatie krijgen totdat wij het antwoord op de vragen hebben uitgezocht. Een reservering met extra vragen is daarom ook nooit definitief. Pas wanneer alle door jou gewenste informatie door ons is uitgezocht, vragen we je of we de reservering definitief mogen maken.
Uit eigen ervaring weten wij inmiddels dat je met loslopen, strandbezoeken en wandelgebieden in het buitenland gewoon een beetje praktisch om moet gaan. Er is altijd wel een plek te vinden waar je hond bijvoorbeeld los kan wandelen, het strand op mag of kan zwemmen.
Soms is het handig om hier ter plekke even navraag over te doen en misschien moet je er een stukje verder voor rijden. Maar dat is in Nederland natuurlijk niet anders.
En, hoort het niet een beetje bij de charme van de vakantie dat je samen op avontuur gaat om de omgeving te verkennen?
Als je wel graag voordat je op vakantie meer specifieke lokale informatie wilt, kun je het best contact opnemen met de plaatselijke vvv. Via Google kun je altijd wel het dichtstbijzijnde toeristenkantoor vinden.
Of vraag ons gratis informatie pakket aan. Hierin kun je per land ook alle informatie nog eens nalezen en vind je links waar je toeristische informatie kunt vinden.
Tot slot bieden wij je tijdens het maken van een reservering de gelegenheid om ons en/of de huiseigenaar vragen te stellen. Hier kun je uiteraard je specifieke vraag stellen. Echter, hou er rekening mee dat sommige (detail)vragen ook voor een huiseigenaar soms te lastig zijn om te beantwoorden.
Begin met boeken
Wanneer
Gasten
Gasten
Honden
Aantal huisdieren
1
Volwassenen
18 jaar oud
1
Baby's
0 - 2 jaar oud
0
Prijsopgave
Prijs inclusief:
Nog geen kosten